24 de nov. 2012

Carta oberta a la gent de l'ENTESA d'ARBÚCIES.

Carta oberta a la gent de l'ENTESA d'ARBÚCIES.
 
Benvolgudes i benvolguts.
Com segurament ja sabeu he pres la decisió de donar suport a una llista que concorre a les eleccions catalanes d'aquest diumenge dia 25 de Novembre.
La veritat és que no ha estat una decisió fàcil, però finalment, i després de parlar-ho amb els companys i companyes regidors vaig decdir fer aquest pas.
Com molt be sabeu la meva prioritat ha estat, és i continuarà sent ARBÚCIES i les persones que hi vivim, i crec que ho he demostrat sobradament. I així continuarà sent mentre la gent d'ARBÚCIES i l'ENTESA AIXÍ HO DECIDIU.
Però a ningú se li escapa que ara estem en un moment molt delicat com a poble i com a país i que tots hem de prendre decsions que, de ben segur, ara fa uns mesos ni tant sos ens haguessim imaginat. CATALUNYA necessita que tots nosaltres fem un pas endavant per tirar endavant el nostre país, i per tant també el nostre poble.
És en el marc d'aquesta responsabilitat que em presento.
Us vull dir que hi vaig com a independent, com a persona no adherida, donant suport també d'aquesta manera un gran home i millor persona que és en Toni Strubell, candidat a la reelcció com a parlamentari, amb qui m'uneix una llarga i gran amistat.
Us escric aquestes ratlles ara, quan ja ha passat la campanya electoral, perquè no ha estat en cap moment la meva intenció d'influïr en el vot de ningú. Sabeu que sóc molt respectuós amb les decisions personals, i en aquest cas més que mai. Però sí que vull deixar clar a tothom que el meu compromís és i continuarà sent el nostre poble, del que tinc l'honor i l'orgull de ser-ne l'alcalde per decisió democràtica dels ciutadans i ciutadanes gràcies al vostre suport i compromís.
Però també crec que us merexeu una explicació, des del meu més profund respecte, del perquè s'ha donat aquest fet.
Com molt be sabeu estic a la vostra disposició per qualsevol dubte o aclariment que necessiteu.
 
Gràcies de nou per tot.
 
Ben vostre.
 
PERE GARRIGA I SOLÀ